مراسم افتتاحیه مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف گلستان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، مراسم افتتاحیه مسابقات قرآنی اوقاف گلستان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان ، مدیر کل اوقاف استان  و مسئولین استان در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار شد.
 
آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان در این مراسم ضمن قدردانی از سازمان اوقاف به جهت برگزاری برنامه های فرهنگی وقرآنی اظهار کرد : جای تقدیر و تشکر دارد که سازمان اوقاف این چنین برنامه هایی دارد و حضور داوران برجسته کشوری و بین المللی در این مسابقات بسیار حائز اهمیت است.  
 
 وی در ادامه اظهار کرد : ایمان ،رفتار و کردار ما باید طوری باشد که قرآن دستور داده است و در این صورت است که سعادت دنیوی و اخروی را خواهیم داشت.
 
آیت الله نورمفیدی اذعان داشت : فردای قیامت ما را به عنوان امت پیامبر اکرم(ص) یاد می کنند لذا طبق ظرفیت خود باید عامل به قرآن باشیم و ان شاء الله منازل ما در قیامت نزدیک پیامبر اکرم و اهل بیت (علیهم السلام) قرار گیرد.
 
 نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد : خداوند متعال به اندازه خلوص نیت به ما پاداش و اجر عنایت می فرماید.
 
 امام جمعه گرگان بیان داشت : همه چیز ما قرآن است .قرآن واقعا نور ست و اهل بیت(علیهم السلام) تجسم قرآنند.
/2759/